Funderar och planerar

Den här lediga veckan tycker jag går alldeles för fort. Dagarna bara flyger iväg och jag hinner knappt komma ur nattlinnet innan det är kväller.

Igår var jag inne och tog ett varv på rean, eller jag gick bara till tjockisaffären för att se om de satt ner den tröjan som jag vill ha, den kostar 1300 kronor så ....... nä den var inte nedsatt och det fanns bara två kvar. Får väll klara mig utan den.......

De hade mycket som var nedsatt men jag köpte bara ett par byxor som normalt kostar 900 men som nu var halva priset på, ett kap.

Åkte sedan till Hageby och köpte en BH som inte var på rea men det är den aldrig, har hållt mig till samma modell i fem år och vill ingen annan ha.

Systemet var det inte heller rea på men däremot på blomsteraffären och jag  köpte två orchideér, stora för bara 99 kronor styck. Blev fina i mitt rum.

Men så var det även rea på Gudrun Sjödéns hemsida och där surfade jag runt en stund och vips var summan 2500 kronor. Nä skärpning jag rensade ut och köpte en top som jag länge sneglat på och så en långkofta nere på 900 kronor. Har egentligen hur mycke kläder som helst men....mycke vill ha mer.

I förra veckan sa jag upp mitt gym i Nyköping så nu har jag det bara i januari och sedan är jag gymlös...

Kollat runt lite, tänkte ett tag på centralbadet för att kunna alternera med simmning, som jag hatar. Simmar bara på sommaren när man kan simma i 50 meters bassängen.

Kollat lite på de som verkar mordernast i City men tänkte hålla mig från där Jesper tränar så han får vara ifred.

Tror nog att det blir Friskis och Svettis eftersom de har allt det som jag vill ha, spinning gruppträning, gym.

Men vi får se!

...Nilla..

Kommentarer
Postat av: Tackan

Gott nytt år!



2011-12-30 @ 07:14:21
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: Syster Yster

Du borde prova Itrim där kan du träna och så kan du få goda råd när det gäller diet, kan vi inte köra järnet där fram till den 2 maj åtminståne.

Du ska inte träna dessa hårda träningspass, utan mjukt och effektivt för hela kroppen, sen kan du dra på vissa gånger och gå nått extra varv i maskinerna. Jag tror du skulle trivas bättre på Itrim på längre sikt.

2011-12-30 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0