29. Gnälla lite

Det finns mycket jag skulle kunna säga om den här vintern men det tänker jag inte göra för jag tycker inte den är värd någon uppmärksamhet.

Mitt träningsschema rullar på och jag hänger i förutom att jag har ont i höger axel och arm och den behöver vila. nu tror ni kanske att det är på grund av för hård träning men jag vet vad det beror på. Jag har hamnat i ett dataspelberoende och ligger i sängen med datorn på magen hela kvällarna och känner hurr jag spänner mig. SÅ JÄVLA DUMT!

Nu har jag lovat mig själv, min arm och min axel att det är slut med det. Dessutom tränar jag bara mage och ben nu på morgonpasset ett tag. Synd eftersom jag har fladdermöss armar. 

Att försöka hålla någon diet är inte lätt men det går skapligt...en halv semla idag.


...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0