Natten var sömnlös



Fredagarkvällar brukar jag vara trött och nu efter en första arbetsvecka, plus en sömnlös natt efter oväder är jag ändå relativt pigg.

Så pigg att jag till och med försökt mig på att baka LCHF bröd.....???? Tycker nog inte att är brödlika utan påminner mera om små omeletter men ändå fullt ätbara. De innehåller bara ägg, philliadelfiaost och pyttelite bakpulver.

Vägningen som var tänkt till måndag framskjuts till tisdag eftersom den ärligaste vågen är i nyköping, men bara bra med mera tid.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh så mkt godsaker du äter! MAn kanske skulle ta o testa din diet i alla fall...? Men det ser dyrt ut?!

Puss på dej duktiga moster

2011-07-22 @ 21:27:37
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0