Kvällstrött med kaffesug klockan fem på morgonen

Äntligen har vågen rört sig så pass att jag inte väger tresiffrigt....med några få hekto.
Men jag är nöjd och mår bra.

Tränar så mycket jag orkar, vill och hinner men bryr mig inte om vad jag äter.....eller det är väl inte hela sanningen utan jag håller mig borta från godis, kaffebröd men det tycker jag inte är någon större uppoffring. Är noga med att jag äter mat men den maten är inte särskilt kalorie- eller fettsnål.

Under helgen som var försökte jag få lite ordning på mina klädhögar och det är inte lätt att få platsen att räcka och på något konstigt vis blir det bara mer och mer.....



Men en del saker kan det inte bara inte bli för mycket av:



Oh, vad jag längtar efter att få ha dessa!

Svar på en fråga från Maria, en bloggläsare jag inte känner???
Kul att du hittat hit. Jag skriver aldrig om mitt arbete i bloggen så det stämmer att du inte läst det.
Jag arbetar som enhetschef på gruppbostäder för funktionsnedsatta.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0