Det kan väll inte vara höst redan?

Då så, första dagen efter semestern är avklarad och även första dagen av ISO.
 
Den här frukosten är okey tycker jag, ost, frukt och ägg.
 
Var också som planerat på gymmet och tränade överkroppen men var sedan tvungen att ställa mig på crosstrainern men jag körde väldigt lugnt på den.
 
Imorgon ska jag nog ta en promenad efter jobbet om kroppen är i form och vädret är promendvänligt.
 
Idag känns det som höst och jag sitter här med en kopp te men så kan det väll inte vara, lite mera sommar även om jag jobbar.
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra där gullet!

2012-07-24 @ 15:04:50
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Inga-Lill

Jobba på du. Jag är nyss hemkommen från Riga som också visade sig från sin bästa sida. Jag tänker lata mig i två veckor till. Det är nog inte sant. Vi har köpt en "paradvåning" som vi får nycklarna till på fredag och då är det bara att dra på sig målarkläderna. Kram I-L

2012-07-25 @ 22:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0