Lyckad vecka trots allt

I morse efter morgonpromenaden klev jag upp på vågen och den visade 1,9 kilo mindre än förra måndagen.
Ja nu var det ju första veckan och då brukar det gå bra men jag hade inte förväntat mig den siffran eftersom i lördags tuggade jag konstant.
 
Ska nu försöka hålla i morgonpromenaderna och gå till gymmet och träna de muskler jag törs träna. I morse sprang jag några steg men törs inte för jag är rädd att låret ska gå sönder helt, känner fortfarande av bristningen. Jag har väl aldrig längtat efter att springa så mycket som nu.
 
Det har inte hänt något med fötterna ännu men tror inte vi kan förvänta oss något förrän tidigast torsdag. Jag säger vi för Ingemar tog över påsarna när jag var klar, sparade vi 229 kronor på.
 
Kan ni be för att kroppen snart ska hålla för en joggingtur!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0