Sommar, ja nu är den här!

Vilken semesterlunk jag kommit in i, låter dagarna bara rinna iväg och det är just vad de gör, försvinner i rasande fart. Vissa dagar gör jag inget och andra dagarar ännu mindre........kanske inte riktigt sant.
 
I helgen hade jag guldstunder med Axel och vi var bland annat och åkte Tuffe i Söderköping.
 
 
Madde var också hemma och man ser hur mycket Axel tycker om sin moster som han inte ser för mycket av.
 
Idag onsdag har jag haft en riktigt fin sommardag. Blev hämtad här av en vän och hennes dotter och vi åkte ut till Arkösund där ännu en vän som bor på Arkö kom och hämtade oss.
 
 
Vi fikade och åt lunch, drack ett glas Rosé för att sedan gå till bryggan och försöka få lite färg på kroppen.
 
 
Blev även bjuden på sälsafari :=)
 
 
Over and out!
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Ewa Ogell

Underbart med dessa naturupplevelser överallt! :-)

2012-07-05 @ 10:23:11
Postat av: Veronica

Underbart!

2012-07-06 @ 20:38:52
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0