Semesterstart

Fredag den 5 juli och semestern startar
 
Kommer hem och det är 22 grader i poolen så nu blir det premiär dopp:
 
Ja det är ganska varmt på ytan men inte längre ner på trappstegen.
 
 
Men ändå riktigt skönt när man kommer i
 
Blir förvånad när mannen i mitt liv också ska bada
 
Nu kommer nästa projekt att startas och det är att bygga in poolen. Men det tänkar jag inte bry mig så mycke om.
 
Lördag 6 juli:
Vaknar med en hemsk huvudvärk och då inte på grund av något festande.
Nacken är stel liksom axlar.
Får bli spikmattan.
 
50 årsfest i kväll!
 
...Nilla...
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ser nice ut ändå!
Kanske kan åka o ta ett dopp efter lunchen imorgon...?
Men bjud inte mina barn på sötsaker tack! :D

2013-07-07 @ 19:34:13
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0