Behöver en drog eller så.......

 
 
 
Vilken seghet jag känner i kroppen och i huvudet.
 
Vädret gör det inte bättre!
 
Det började egentligen redan i går morse när jag vaknade och hade ont i huvudet och kände att en förkylning nog var på ingång. Skulle på kurs hela dagen men hoppade den och åkte till kontoret och jobbade med sådant som borde vara gjort, tänkte inte jobba hela dagen men dagen gick och jag mådde bra.
 
Vaknade i morse med huvudvärk och illamående, så där ont så jag inte kan röra på huvudet för då tror jag att jag ska kräkas. Tar treo som hjälper till en viss del. Känner sedan att huvudvärken är på ingång och tar en Ipren och går och lägger mig. Sover i tre timmar, lite oroligt för jag har så märkliga drömmar.
 
Drömmer att jag är på ett yogapass och försöker göra alla Omöjliga rörelser, vaknar till och blir chockad av att jag ligger i samma ställning som när jag somnade. Somnar om och tänker på allt jag behöver göra, tvätta, handla o.s.v. bestämmer mig för att gå upp och vaknar till och märker att jag inte gått upp....verkar det rörigt?
 
Skulle vilja ha en drog som fick mig att piggna till och få bort segheten i kroppen.
 
 
...Nilla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0