Gillar kontroll

 
Många tycker att jag har för stort kontrollbehov och ja det är sant.
Det händer att jag släpper kontrollen, inte ofta men ibland. Då måste det vara med någon jag riktigt litar på ;) 
 
När jag är på resa tillsammans med mina vänninor från Nyköping släpper jag delvis kontrollen för då behövs den inte. Då finns den kontrollen hos min väninna som dessutom har ett lokalsinne som inte många kan slå.
 
Att vara i Stockholm med Gigi är ett annat tillfälle, bryr mig inte om vart vi går för hon hittar :)
 
Om min äkta hälft hade lite mera kontroll på saker så hade jag inte behövt få gröt på fingrarna när jag plockade ur diskmaskinen, då hade han vetat att det var rent i maskinen och inte ställt in skitig disk.
 
För övrigt flimmerfri dag men trött!
 
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0