1 Februari

Mår riktigt bra idag
 
Kände mig först lite matt men efter att jag varit ute ett varv till affären kände jag mig så pigg att jag gick runt samhället som är två kilometer.
 
Har även bytt lakan i sängarna och tvättat. 
 
Tog ett varv till solariumet och låg i värmen i tjugo minuter, önskade det varit längre men nya rör.
 
Funderar på att städa lite bland mina kläder, finns nog en del som kan få gå till Tradera.
 
Kollar alltid lite på Tradera, trots köpstopp, för att se vad priserna går upp till. Under januari månad har det varit dåligt, antaligen har folk inte haft pengar men nu är det ganska full fart. 
 
När mina kläder sedan blir förstora då ska de ut till försäljning och nytt kommer att ramla in.
 
Angående flytfödan är de på pulver vidriga men de färdiga på tetra "naturdiet" är inga problem. Modifast chokladpudding är också okey.
 
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0