Känns nära nu!

En arbetsdag kvar och sedan en natt efter det är det äntligen dags för den efterlängtade undersökningen.
 
När jag tog in posten idag var där ett brev från Landstinget och jag blev genast orolig att det skulle handla om att tiden var uppskjuten. Nä då det var en kallelse till hjärtmottagningen, puh! 
 
Har ikväll fyllt i papperen som ska med till undersökningen, känns nästan som ett högskoleprov.
 
På frågan om jag röker eller snusar svarade jag nej, frågan efter var:
Är du intresserad av rökavväjning.... Tänkte länge innan jag svarade. Lite intresserad kan jag väl vara. Tillslut svarade jag nej faktiskt för jag tänkte: Det är inget jag är jätteintresserad av.
Hoppas jag har alla rätt.
 
Hur som helst ska det bli så skönt att få det avklarat nu och hoppas att jag har en operationstid med mig när jag är klar.
Håll tummarna nu alla
 
...Nilla...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Imorgon får du veta!! Vi också hoppas jag!!

2014-01-22 @ 14:25:13
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0