Dagens I-landsproblem

Idag har jag letat efter en någorlunda lagom jacka i garderoperna.
 
Har hamnat mitt i mellan i alla kläder. Är de inte förstora så är de för små.
 
En av min mammas gamla jackor är nästan lagom om jag knäpper den är den lite "korvig" men faktiskt är det inte ofta jag drar igen jackan nu i vårtider. Den får duga nu ett tag.
 
Hittade ett par snygga jeans men de behöver nog få vila några kilo innan de kommer på.
 
Har mycket kläder som jag inte kommer att använda igen, en del blir Traderautlagt och annat tänker jag mig till loppis. Behöver nog annordna en loppis till hösten också eftersom det nu inte kommer vara lätt att sälja alla vinterjackor och kappar.
 
I veckan fick jag veta att en av tjejerna som ingår i en GBP-grupp på Facebook hade avlidit. Efter vad jag förstår fick hon en dubbelsidig lunginflammation efter operation. Lunginflammation är en av riskerna och det är därför viktigt att man är i bra kondition inför operationen.
 
Tycker det är så tragiskt när det har hänt en människa som tänkt sig ändra sitt liv och få en bättre hälsa.
 
Sorgligt.
 
...Nilla...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0