Ont i vaderna

 
Lördag morgon och oj vad jag har ont i vaderna efter Vårruset!
 
Det var riktigt tungt att jogga de fem kilometrarna genom centrum, bara asfalt och det är jag inte van vid. Dessutom blev av uppmärksammad på att fina fötter ponerar kraftigt och jag måste köpa bättre skor.
 
Tiden jag tog mig runt på var 44,06 lite retligt att jag hade tre andras nummerlappar i magfickan och de fick tiden en sekund snabbare!!!!! Fattar ni magen var inne en sekund innan jag själv....
 
Dessutom är det inte så kul för de tre personerna som nu står på resultatlistan men en så dålig tid.
 
 
Men vi var taggade inför loppet och vid gott humör!
 
Nu tränar vi inför stadsloppet, någon som vill ha en nummerlapp med i loppet men som inte vill springa själv?
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0