Upplevelse bokad

 
Har under en tid blivit sugen på att åka till Norge för att uppleva naturen. Dels har jag sett på TV serier men härliga naturbilder och så har en föredetta kollega till mig lagt en massa bilder på FB från de ställen hon jobbar på i Norge.
 
Just nu finns Ann (kollegan) på Lofoten. Skrev till henne för att kolla om jag kunde komma och hälsa på och jag är välkommen :)
 
Började forska i hur jag ska ta mig dit och det var inte det lättaste. Att flyga blev många krångliga byten och tog väldigt lång tid. Nä, det var ingen bra ide.
 
Började titta på hur bilvägen ser ut och hur långt det är..... Det är långt..... men det går. 
 
Funderat en del och kommit fram till att jag laddar ner ett gäng ljudböcker sätter mig bakom ratten och kör. Tar in på hotell i Sundsvall en natt. Fortsätter sedan rutten till Hornavan där jag har nästa break en natt och sedan över till Lofoten.
 
 
 
Det här kommer bli som en form av retrit för min själ och jag ska under resan bara fokusera på naturen.
Resan hem har jag inte planerat ännu men tänker nog åka en bit ner i Norge innan jag åker över till Sverige och hem, men planerar det när jag är där. 
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Är du i Norge ?

2015-07-27 @ 05:27:47
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0