Vad ska vi hitta på

 
Sista tiden har det bara varit jobb, jobb, jobb och sedan vila på helgerna.
 
Nu börjar jag bli rejält uttråkad på att ligga på soffan och se på serier. 
 
Men jag vet inte vad jag ska hitta på, tycker det är svårt den här årstiden och har funderat på allt möjligt. Tänkte först om vi kanske skulle ta en spa-helg men det är inget som intresserar Ingemar direkt och han skulle bara förlja med för att göra mig till viljes.
 
Åka till Köpenhamn och gå runt och strosa men det känns lite för gråtrist. 
 
Tittade även på kryssningar men näää.
 
Ska vi kanske bjuda hem någon till helgen? Men egentligen vill jag ju hemifrån......
 
Stockholm....? Men vad ska vi göra där......
 
Herregud, vilka problem!
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0