3 gånger yoga 36/150

 
Första arbetsveckan efter årets sommarsemester är avklarad. Hade lagt in semestern lite fel vilket gjorde att en dag extra hade dragits och därför blev det en fyra dagarsvecka, skönt att börja lite soft.
 
På måndag börjar alvaret med millitärträning och jag är lite spänd på hur det kommer gå och hur värdelös jag kommer känna mig efter första passet, men bra att inte vara allt för bra heller för då blir det svårt med förbättring.
 
Loppisen rullar på men vi har bara öppet under helger för det blir lite tufft med heltidsjobb och affärsverksamhet. Funderar på om vi inte ska hålla oss bara till lördager eftersom hela helgen går.
 
Förövrigt har jag en resa inbokad till Polen i höst. Till en stad som heter Wroclaw. Det ska vara en ganska stor stad och i år är den kulturhuvudstad i Europa. Billigt att flyga dig och billigt att bo där. Maten ska också vara billig och kanske handväskor också :)
 
Så till eländet med den nyuppdaterade bloggappen som jag har på paddan, jag får inte upp något skrivbord när jag ska göra inlägg. Troligen är det jag som inte fattar men det kommer upp när jag skriver titeln men bara då :( 
Se om jag kan få någon hjälp med det.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0