15/150 Yoga

Tog ett yogapass på altanen tidigt i morse, skönt att ha tränat på morgonen och hela dagen känns det bra.
 
Axel som har sovit över får sin en gång om året välja frukost över alla gränser morgon vilket i år innebar chips, ostbågar, festis och en Wasa knäcke. 
 
 
Själv åt jag filmjölk som vanligt.
 
Syrran dök upp efter sitt nattjobb för att vänta in Loppisöppningen. 
 
Det är väldigt kul med loppisen och det kommer massor med folk och hela tiden jobbar vi med att plocka upp mera grejer. Hittar kartonger med grejer som vi glömt att vi hade och när folk kommer och betalar är det ibland grejer som jag totalt glömt att jag hade.
 
Efter loppisen var det bara att kasta sig hem och göra sig iordning för att åka med Axel till Svärtinge och fira hans nio årsdag. Vi hämtade upp Jesper på vägen dit.
 
Vi satt i solen och fikade och tittade på barnen som lekte riktigt avkopplande och Axel blev glad för sina presenter.
 
När vi åkte hem kom jag på att det varit en slarvig matdag och fick då för mig att vi skulle åka och äta på Pinchos. Samtidigt blev det en stunds kvalitetstid med Jesper.
 
Nu är det läggdags tror jag men kan vara så att jag går ut och tar ett litet kvällsdopp.
 
...Nilla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0