Hård träning gäller :)

 
I förra veckan träffade jag sjukgymnasten igen och fick ett träningsprogram för benen. Det gäller att bygga upp musklerna för att så snabbt som möjligt kunna börja jogga igen. Måste bara få tiden att räcka till för träning, har en massa andra åtagande också men tre gånger i veckan måste jag få till.
 
I augusti har vi ännu en tripp till Lofoten bokad och då hoppas jag kunna klättra upp på en topp som kallas Djävulsporten och kanske några andra toppar. Jag har bokat fyra nätter på Lofoten, en natt i Skellefteå och en natt i Abisko på vägen dit. på hemresan har vi ännu inte bokat något men tänker oss en natt någonstans. Förra sommaren åkte vi hem i ett sträck förutom två timmar som vi sov i bilen efter att jag nästan körde av vägen för att jag somnade, det vill vi inte göra om.
 
I helgen som var gjorde vi en tripp till Malmö för att fira Ines som idag fyller tre år. Vi hade med en balanscykel i födelsedagspresent som gjorde succe. 
 
Vi bodde på hotell och det är väldigt skönt att bara ligga och lata sig på rummet efter att vi intaget hotellfrukost, här hemma har jag oftast dåligt samvete för att jag inte gör någon nytta om jag ligger. Ska bo på hotell i Göteborg nästa vecka men då är det jobbrelaterat och det blir inte mycket vila.
 
...Nilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0