Gallsten.......Min egna diagnos plus Crohns

 
Igår måndag var ingen bra dag, jag var på jobbet och började känna en liten smärta i magen. Vid morgon fikat åt jag en banan och sedan tilltog värken med en jäkla kraft.
 
Fick lägga mig en stund i vilorummet men värken släppte inte utan jag beslutade att åka hem. Nu hade jag en behandlingstid med massage och laser och hade verkligen behövt den men det var inget att tänka på, avbeställde den.
 
Väl hemma visste jag inte hur jag varken skulle ligga eller sitta och det var nära att Ingemar fick skjutsa in mig akut, han var hemma och hade semester. Efter en stund bestämde jag mig för att ta en morfintablett. Den hjälpte och jag sov i två timmar och på kvällen var värken borta.
 
När jag hade som mest ont ringde sonen som varit hos sin läkare och nu fått diagnosen Crowns, han kanske behövde lite stöttning i det men det blev lite tvärtom. Det var ändå skönt att han fick diagnosen för nu kan de börja behandla honom istället och han slipper må dåligt.
 
Idag är det en bättre dag och jag fick en ny behandlingstid.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0