Nyår

Igår låg jag i soffan hela dagen, sov och såg på tv. Idag mår jag bättre och vi ska snart göra oss i ordning för att åka till Krokek där vi tillsammans med vänner ska fira in nya året. Eftersom jag inte mått bra tänker jag låta bli alkoholen och styra bilen. Onödigt att fresta kroppen med alkohol när den inte är hundra och jag vill kunna träna veckan.

I morgon börjar 100 nyttiga dagar, inget godis eller kaffebröd. Sötsuget ska stillas med frukt eller bara vatten. Maken är nog inte riktigt lika pepp på det som jag, kanske jag skulle hitta på ett straff för jag tror han kommer att bryta det först av oss. Jag tänker att det bara är att låta bli att stoppa i munnen. Skitlätt......eller?

Gott Nytt År
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0