Varför skulle inte jag drabbas?

Sista dagarna har jag kännt mig lite hängig och trött. Tror att jag har en liten förkylning för idag kliar det djupt nere i halsen, lite täppt i näsan och hostar. Tråkigt eftersom jag är träningssugen. 

På Friskis kommer det ett nytt pass som bara är under januari och där roddmaskiner är redskapet. Tycker det låter kul och jag tänkte hoppa på det. Det första passet är den 2 januari och det gick att boka tidigt. Jag bokade det några timmar efter att det kommit ut och fick reservplats 12 😳. Nu har det visserligen gått ner till reservplats 5 så ännu finns det chans. Har även bokat ett av passen senare i veckan och där fick jag plats.

Tänkte, om jag inte är sjuk, ta ett spinningpass på nyårsafton men det var det fler som tänkt, fick reservplats 27 , det har gått ner till 25 men ser väl inte så troligt ut. Om jag mår bra kanske jag åker in och ser om det är någon som inte kommer, de som inte hämtat ut sin biljett tio minuter innan släpps.
Nu blir det ingefärsshot och massa nyttigheter för att mota bort förkylningen.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0