Malgrat de mar för tredje gången.

Nu försöker jag för tredje gången få in ett inlägg, de bara försvinner när jag skrivit klart. Nu ligger jag i sängen på hotellet och första veckan av vår semester är snart över, oj så fort det går. Systra mi sover men jag ska snart väcka henne för att gå och äta frukost. I fredags när vi kom var klockan nära midnatt och vi var rejält trötta och hungrig. När vi kom på planet på Skavsta talade piloten om att vi inte fick lyfta på en timme för det var för mycket trafik på Barcelonas flygplats. Framme på flygplatsen var det lite rörigt och vi fattade först inte hur vi fick fatt i vår transfer. Väl på bussen var det ett gäng med brittiska överförfriskade grabbar/gubbar som stod för underhållningen, vi var lite oroliga att de skulle av på samma hotell men de var kvar på bussen när vi gick av. Framme på hotellet gick det smidigt och vi fick vårt rum som visserligen var ganska litet men vi har det vi behöver. Vi gick ut och delade på en pizza och gick sedan och sov. På förmiddagen gick vi ett varv på shoppinggatan och jag inhandlade ett par badskor. Sedan låg vi vid poolen och stekte oss. På kvällen var vi nere vid stranden för att reka av. Stranden är grovkornig sand men bra för övrigt. När vi hade kännt på vattnet och klev upp på stranden kom en större våg och jag blev blöt nästan upp till midjan, haha. Söndagen var det ett strålande solväder och vi var på stranden hela dagen. Det kommer en del nasare som erbjuder väskor, ananas, vattenmelons, massage och annat. De ser inte ut att få mycket sålt. Återkommer med mera om våra soliga dagar ...... ...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0