50 kronor passet

Om tio dagar åker vi på en liten tripp till Tallinn, en kryssning på två nätter. Vi ska fira våran 20-åriga bröloppsdag tillsammans med ett par som var med på bröloppet. Kommer då dricka det godaste som finns i dricka: honungsöl. Frågan är om jag tycker det är lika gott som jag brukar tycka eftersom jag reducerat sockerintaget.

Tänker att jag skulle vilja åka på någon liten tripp där det bara är att flyta runt och inte göra något, gå runt och titta och sedan sätta sig och ta en drink. Bara ha det enkelt och lugnt, utan några krav över huvudtaget. Tror inte jag kan lura med maken utan måste lura med någon annan 🙈.
Torsdags var jag på Friskis och körde det 35 passet i år. 👍 skaeventuellt i väg i eftermiddag och köra ett 70 minuterspass, dags att steppa upp och jaga bort slöheten i ryggraden.
1750/35= 50kr passet
...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0