Köpstopp 2018

Nu har äntligen januari tagit slut, tycker det är en onödigt lång månad. In i februari som som vanligt är min "köpstoppsmånad" då jag inte får inhandla något som jag absolut inte behöver, i stort sett bara mat. 
Var på öron i tisdags och kollade min högra öra som jag har haft en cysta i när jag var sex år, har på sista tiden varit lite orolig att det skulle ha växt till ägotvist där och tycker att jag inte hör ett skvatt på det örat. Läkaren hittade inte mina gamla journaler 😳, vilket var aningen märkligt. Han rensade ur och sa att jag skulle komma tillbaka om ett år eller tidigare om jag får problem med att det känns igensatt.
I måndags var jag på gymmet och joggade en del på löpbandet och körde sedan överkropp, tror jag blivit lite starkare 😁. Onsdag var det den vanliga spinningen 90 minuter och den var lite värre än vanligt.
1750/16=110 kronor
1750/17=103 kronor 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0