Rödbetor

(null)

Fortsätter att studera och experimentera med näringsintaget. Rödbetor innehåller nitrit som gör att musklerna får mera syre. Gjorde därför den här drinken idag med rödbeta, äpple, hallon och citron. Blev okey och jag tänker göra en om dagen nu, resultaten skulle enligt näringsfysiologen visa sig om tre dagar.
Till frukost i morse gjorde jag en mig mug cake som innehåller havregryn, banan, ägg, bakpulver och kardemumma som mixas ihop och hälls i en kopp och tillagas i micron. Serveras med keso och blåbär, ganska gott men jag fick bara i mig hälften.
Gjorde även egen sportdryck som jag intog under spinningpasset i kväll. Personligt rekord med 547 kalorier på mätaren efter avslutat pass.
1750/11=159kr 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0