Sex dagars träning

I morse drog jag iväg hemifrån vid kvart i sex för att åka till gymmet och köra ett spinningpass. Det känns i kroppen att den är lite seg av att träna sex dagar i rad och nu ska den få vila till söndageftermiddag. Kan bli någon lite promenad i morgon om det är fint väder eller också ligger jag raklång i soffan...nä det händer nästan aldrig, troligen kommer jag att brodera på julgransmattan. Jag är grymt sugen på Rårakor med hackad rödlök, löjrom och gräddfil och till kvällen kommer det att bli det. Har inte ätit godis eller kaffebröd ännu i år och heller inte druckit alkohol rena hälsofreaket. Träningspriset sjunker 4/1750=437,5 ...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0