Tanzania

Hemkommen efter spinning, brände 502 kalorier.

Tänker satsa på att köpa ett halvårskort på gymmet eller ett helår eftersom jag nu tränar mycket och ett tio-kort kommer ta slut på två veckor. Kortet blir billigare ju mera jag tränar och jag tänker räkna ner med att dela summan på varje träningspass och se hur billigt/dyrt det blir. Eftersom jag får hälften av jobbet kostar tio-kortet 35 kronor per pass. På halvårskortet måste jag träna 30 gånger för att komma ner i det och på helårskortet 50 gånger..... det får nog bli ett helårskort.

Jag har en drömm som kan bli verklighet och det är att göra en vandringsresa till toppen av Kilimanjaro. Det kostar mycket men herregud vad häftigt. Ingemar skulle också vilja det men han vet inte om han pallar fysiskt. Han tänker ta uppe med sin nya läkare och hoppas på att han ska få någon bättre medicin. Den förra MS läkaren var lite gammelmodig när det gäller mediciner och vill helst inte ge något, hon har nu gått i pension.

Nu en dusch och sedan väntar en femdagars vecka.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0