Rängen runt del två

Sover inte jättebra på natten för jag har ont lite här och där men när jag vaknar till på morgonen känns det bra och jag är rätt pigg.

Efter frukosten och packning checkar jag ut från Vårdnäs Stiftgård. Pratade med familjen jag träffat dagen innan och de tänkte ta bilen tillbaka till Bjärka-Säby och gå åt andra hållet. Kanske vi möts 😊.
Nu är det bra markerat och det är bara att knalla på, först landsväg på asfalt vilket mina höfter och fötter inte gillar. Snart är det grusväg och vart efter blir det skogsstig.
(null)

(null)

(null)

Det tar mig cirka två och en halvtimme fram till Stafsäter där jag satt i en halvtimme med en kaffe och glass. Glassen är säkert god om man inte som jag inte äter socker, den var väldigt söt.

Tittar nu på kartan hur jag ska gå för att komma tillbaka till bilen och om jag följer vägen är det sju kilometer och jag bestämmer mig för att göra det. Bilen är parkerad utanför leden och jag är osäker på vart på leden jag ska vika av.
Nöjd när jag kommer fram och skönt att få av sig kängorna och lufta alla blåsor jag har 😳. En trasig häl och blåsor på stortårna är resultatet av turen....ja och en massa erfarenhet. Kan hända att jag gör om det här till hösten om hösten är fin.

Det som jag tycker är jobbigast är att ha ryggsäck som väger en del, annars är det inte direkt jobbigt.

Vårdnäs Stiftgård är ett fint ställe och här kan jag säkert tänka mig bo igen. Den här grodan kunde fått följa med mig hem men lite jobbigt att bära.
(null)

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0