Semester 2018

Då var årets semester igång, härligt . Men jag har planer och tides kommer att gå på tok för fort. Har en massa jobb att ta om på Loppisen med nyinkomna grejer. Funderar på om vi kanske ska utöka öppettiderna för att få undan grejer. Får se hur vi gör med det. Det är kul med kvarnloppisen men det är mycket jobb.

Ett av målen på semestern är att vandra Rängen runt som är en vandringsled utanför Linköping. Runt hela är det lite mera än fyra mil och jag tänker ta två mil om dagen, har bokat en övernattning på en Stiftsgård, återkommerom mera info när jag gått den.
Sedan har vi vår tur till Norge på gång också, får se om vi kommer upp på Trolltunga och predikstolen vilket är målen.
Senaste tiden har jag nattetid vaknat av kramp i vaden och sedan haft ont efter. Så pass ont att jag tagit värktabletter. Men fick sedan hjälp av en av mina sjuksyrror på jobbet som tejpade vaden och nu har det släppt. Jag måste dricka mera vatten och se till att ta magnesium som tillägg. 
En bild från ett av mina favoställen, skogsspåret runt Janssons kärr här i samhället. Vackert nu 
(null)

Det är bara det att jag inte hinner gå det så ofta som jag vill.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0