Katt ägare

Hur går det med Ragnar kan man undra. Jo då, han är fortfarande lite reserverad och är helst ensam men kommer lite då och till oss i vardagsrummet. Vi har tänkt att han vartefter ska få ut men först ska han bli trygg med oss och vill komma hem igen. Dessutom måste vi kastrera honom och det vill vi inte heller göra ännu.

I fredags morse när jag vaknade och körde mitt yogapass kände jag att det var någon låsning i axeln och mellan skulderbladen. Blev värre under förmiddagen och jag hade svårt att vrida på huvudet. I går var det ännu värre och jag hoppade yogan men det gör att jag känner mig seg hela dagen. Jag tror att det beror på att jag i veckan körde ett traditionellt spinningpass där det var en del stående och jag kanske lutat mig för mycket mot styret.

Idag tog jag ett yogapass mera inriktat på relax för att få loss låsningen. En timme med olika stretch, en timme som var bra för kroppen men lite långtråkigt. I eftermiddag blir det mitt giropass spinning då vi sitter mest och kör tungt.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0