Köpstopp

I år har jag ett längre köpstopp än vad jag brukar, brukar ha det i februari men i år kör vi tre månader och äldsta dottern hänger på. Jag har väldigt lätt för att bara klicka hem om jag ser något fint. Mycket rea jag missar nu men jag behöver absolut ingenting men om jag inte haft köpstoppet hade jag beställt en kjol och minst en klänning från Maria Westerlind idag där det är superbra priser.

Trodde igår att jag höll på att bli sjuk, hade ont i kroppen och kände mig som om jag höll på att få feber. Idag känner jag mig bättre men inte helt okey och därför tog jag det mildaste av yogapassen, en halvtimme med relaxövningar bara för hålla musklerna lite smidiga.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0