Brand i Brandnertal i Österrike


Checkat in på ett utmärkt hotell med vacker utsikt. Vi landade i Zürich straxt före tio på förmiddagen och åkte sedan buss över till Österrike där vi stannade och åt lunch. Vid lunchstället hittade jag en liten damm där det kokade av grodor eller paddor, kul.

 Allt har klaffat precis och jag känner mig lugn och trygg.

När vi var framme här i Brand togjag en liten paus på rummet men gick sedan ut på en liten tur för att få sträcka ut benen och få andas alpluft. Vädret är lite mulet men ändå okey mot vad prognosen visat.

Rullade sedan ut yogamattan och körde ett halvtimmes pass inför morgondagens vandring.
Slänger in lite bilder:

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag gå och ta en drink i baren innan middagen.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0