Ny Ipad

Igår hände det en dyr olycka. Jag tappade min Ipad när jag skulle lägga den på laddningshyllan och laddaren bröts av inne i laddhålet. Helt omöjligt att få ut den och vi var i stan och frågade på flera ställen om de kunde göra något åt det. Det ända är att lämna in den men det är inte säkert att det går ändå. Jag bestämde mig för en ny IPad och tänker ändå lämna in den gamla och se om det går att laga den och sedan ha den i reserv.

Vi var och firade Axel i går som fyllde 12 år. Vi hade köpt sex par strumpor och ett presentkort till honom, han blir alltid glad för strumpor.
Här kommer ett gäng med bilder från Mainau:
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blommar inte fullt ut ännu men tänk att åka dit i juni men då har rododendron blommat över.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0