Äntligen

Äntligen får jag börja med en ny fas på jobbet ( skriver inte mera om det, eftersom jag inte vill att bloggen ska handla om mitt jobb)

Äntligen börjar vågen röra på sig neråt. Under sommaren har den hoppat hit och dit men aldrig under de 87 kilo som jag var nere på i maj månad. Imorse stod det 85,8. Förra veckan 88.8.

Fortfarande väger jag på tok för mycket men det ska bli spännande och se ur kropsanalysen ser ut nästa vecka. Hoppas att det har blivit mera muskler och mindre fett eller åtminstonde samma som sist.

Hade tänkt ha mina svarta linné bxor och blus som jag köpte i Malmö idag men det får bli den bruna klänningen eftersom vädret ser ut att var barbent vännligt. Fick ta och raka av dem i morse.

Spinning i kväll!
Äntligen
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra!!! Heja Nilla! Åh vva roligt!!! hur mkt har du gått ner då?

2009-08-17 @ 08:04:49
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

Grattis! Jag hade också gått ner den här veckan, men absolut inte lika mycket som du!

Och gissa vad jag gör när du är så himla duktig och går på spinning? Jag ser Sommaren med Göran! Firar sista dagen på sommarlovet :)

Men imorgon börjar friskis, hurra! :D

2009-08-17 @ 13:15:33
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0