Att ombestämma sig

I mitt inlägg angående att min våg var varslad på grund av illojalitet har jag tänkt om.



I mitt arbete handlar det ofta om att stärka upp där det finns svagheter, lyfta den svage o.s.v.  Så nu tänkte jag: varför har vågen detta sätt mot mig? Kan jag möjligen vinna hans förtroende (troligen en han)? Hm .......han har länge påvisat att batterinivån är låg. Så idag gick jag på stan istället för träning och köpte då nya batterier, vad kan han mera begära? Jaja han ska få lite beröm ibland men bara när han visar något bra.

Så till en annan förtelse som händer på Sankt Annegatan 19. JAg var inne på facebook och fick en förfrågan från min syster om att göra en test på vilken IKEA-möbel jag är. Testet visade att jag är en Ekströms soffa.......Jag har en här och den är full med skit:



I den soffan kan man knappast sitta, nä och på köksbordet står datorn, det ligger en massa arbeslitteratur o.s.v. Var tror ni att jag äter? Jo,visst jag sitter i sängen och glufsar i mig min näring. Tänk om tanterna i "Rent hus" skulle komma och hälsa på. Ska snart skärpa mig men jag är inne i en intensiv period där dessa banala saker kommer i sista hand.

Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0