Första Morgonen i Nyköping


Då var de dags. Igår kväll åkte Igge, Jesper och jag till Nyköping och var vid hamnen och åt. Vitlöksbröd och plankstek, mums, drack en Mariestad till. Grabbarna kunde inte dricka någon alkohol eftersom Jesper får övningsköra varje stund han är i bilen. En utmaning att köra genom kolmårdsskogen och motorväg men inga problem, det finns hopp.

Har varit ute på morgonpromenaden, på med masiskorna och stavarna straxt före klockan sex. Ni får en liten suddigbild från promenaden.

Jag var skapligt överens med vågen i mose och har bokat spinning till kvällen. Lite orolig att mina jogingvänner nu soffar till sig när jag inte ringer och tjatar.

Ikväll kommer jag att redovisa en del bilder från lördagkvällen med rockring. 



Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj vad jag blev glad när jag hade 6 kommentarer på min blogg! =) Tack!

Jag får be om ursäkt att jag inte roat dej med att uppdatera på ett tag...

Ska bättra mej.



Men igår var ingen bra viktväktar dag, men månag o nästa vardag eftersom Putte jobbar och här blir det skärpning!



Igår var jag på 30-årskalas och fixade jag en ny hund till svärmor!



Inga rockringsbilder på mej hoppas jag!

Kram

2009-08-03 @ 08:19:55
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

vad är det för nr till vilbergens träningsställe?

2009-08-03 @ 09:50:16
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0