Glass är en synd!

Inte den bästa dagen i min planerade inte fuska vecka.......... Helt plötsligt tyckte jag att jag var värd en glass, det var riktigt gott under tiden jag åt den men nu sitter den och gnager i samvetet.

Tänk om man kunde "leva som man lär". Jag brukar resonera så att om jag av någon anledning har en valmöjligthet till en "synd" typ glass, kaka eller chokladbit är det så att om jag inte tar den försvinner den ur min hjärna. Men om jag tar den gnager den länge. Alltså det jag inte tar tänker jag inte på medans det jag tar stör och irriterar.

Som vanligt imorgon är en ny dag och då börjar jag om (igen).

Var på gymmet och gick igenom min styrketräning med en del nya övningar. Det blev bland annat två övningar med balansbollen, hur nu det ska gå. Hade tänkt gå igen ikväll och gå igenom programmet men tydligen åt jag glass istället.

Får se om det blir easy-line eller styrka i morgon, något blir det.

Ännu ett av min försök till att fota mig själv:



Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men tänk inte mer på glassen! Du VAR säkert värd den!

Jag tog en promenad till ikväll. Ont i fötterna för under första promenaden hade jag inga strumpor i min tygskor...

Men det går väl över

Kram

2009-08-04 @ 21:31:23
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0