Grattis syrran

Idag fyller min syster år, hon fyller 8 år mera än mig men när jag fyller så fyller jag sju år mindre än henne ..... krånglig eller?

Hur som helst ett fyrfaldigt leve för födelsedagsbarnet: HURRA, HURRA,HURRA, HURRA

Så till min kropsanalys som ni säker är nyfikna på. Som sagt var inte den optilmala dagen att ta den på efter den här helgen men det är bara att bita ihop och se fakta och sedan göra tolkningar som passar mig själv. Med andra ord luras.
 
Den 30 mars hade jag en fett procent i kroppen på 37,1 fettvikten var 35,5 kg
Idag har jag en fettprocent på 30,1 fettvikten är 26,8 kg
Blaskigt äckligt fett på 8,7 kilo som är borta.

Den 30 mars var den fettfrivikten 60,3 kg
Idag är den 62,2 kg vilket innebär att jag har mera muskler nu och ändå gått ner i vikt.

Jag gjorde en analys 26 maj och sedan den har det inte hänt så mycket...........men det har inte gått åt fel håll. Jag får vara nöjd med det eftersom det varit en sommar med mindre träning, en lyxkryssning och andra semester later som glass i stora lass.

Efter analysen var det bara att bita ihop och gå och sätta sig på spinningcykeln och köra järnet i en timme och det är jag bra på!

Ska nog ta en ny analys i december......före jul.

En bild från morgonen:



Nyköpings hus 
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du det tycker jag var bra siffror eller?

Vad var det i kilon då? Hade du tappat lixom några kilo?

2009-08-24 @ 21:17:20
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Tack för grattulationen och grattis själv till ditt fettavfall.

2009-08-24 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0