Hur kan man glömma?

Sitter är och är helt tömd på energi. Äter sallad med rostbiff och fårost vilket verkligen behövs eftersom jag glömde ÄTA mellis. Det kanske inte låter så farligt men om man tar ett spinningpass på 60 minuter utan paus så behövs det tankas lite innan vilket jag glömde. Jag brukar dricka en proteindrink eller ta ett glas mjölk och en banan.

Hade lite bråttom och kom hem till lägenheten vid halv sex. skulle på spinning klockan sex. Kastade på mig träningskläderna och cyklade till gymmet. Spinningpasset utförs med pulsband och man ser hela tiden vart man ligger i puls. Det här är jag van vid och jag låg som jag brukar 85% av maxpuls men det är så jävla jobbigt idag och jag tycker inte att jag orkar som jag brukar, men pulsen är den samma. Fortsätter pressa och tänker att jag bara är lat, jag ska minsann orka. I slutet av passet mår jag illa och får faktiskt sakta ner lite.

Jag är helt yr under strechingen när det slår mig: När åt jag sist? JAha jag lärde mig väll något av det.......... nu mår jag bra!

Nästan lika envis som min mamma
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nä det är inte bra!

Försök komma ihåg att äta alla mål i fortsättningen!

2009-08-17 @ 20:55:08
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Såååå... jäkla envis blir du aldrig.

2009-08-17 @ 23:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0