Motvilja

Igår hoppade jag träningen pågrund av tidsbrist. Idag hade jag bestämt mig för styrketräning efter jobbet. När jag kommer hem kommer någon form av motvilja. Fick faktiskt tvinga mig själv att klä om och cykla till gymmet. Men jag gjorde det och nu är jag riktigt nöjd med mig själv. Det var mycket folk idag på gymmet och det verkar som om det hela tiden är folk som kommer in och täcknar medlemsskap. Den "kom i form" kursen jag gick i våras startas snart upp igen.

Så stor helgen för dörren och jag är lite spänd på att komma hem och se hur det ser ut eftersom vi har en firma hemma som gräver upp runt hela huset för att fixa drenering. Det regnade skapligt här om dagen och det har antagligen inte gjort saken bättre. Men det blir bra det är jag säker på.

I helgen är det auktion vid Ro som är en liten gård mitt i samhället. Den måste jag titta till. Ett år köpte jag en dubbelsäng för 20 kronor där. Tänkte titta om det finns någon trehjuling till Axel där.

Lördag kvällen ska vi fira en 22 åring samtidigt som det är vår bröllopsdag. Förra året firade vi den i Tunisien för då var det 10 år sedan vi stog vid altaret. I år har vi inte tänkt ut något firande men vi får väll se.

Dessutom vill jag hinna plocka lite svamp i helgen och det vore inte fel med en joggingsväng.

Nilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det låter som det blir aningen svårt att hitta tid för jogging tillsammans i alla fall!



Hoppas ni får en fin bröllops dag!

Jesper fick brev idag, har han berättat det?

Puss

2009-08-27 @ 21:23:40
Postat av: Veronica

Var jag som skrev alltså

2009-08-27 @ 21:24:10
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Madde

Vart har min mamma tagit vägen? Jag har försökt ringa dig men din mobil är avstängd...?? Okej,jag kanske bara har testat en gång men endå. Känns som det var längesedan jag hörde ifrån någon från Östergötland. Har ringt tessan också men får inget svar! HALLÅ!!!

2009-08-27 @ 22:59:49
Postat av: Syster Yster

Yes det blir auktion på lördag och kanske vi kan ta en liten svamptur oxå.

2009-08-28 @ 00:19:56
Postat av: Veronica

ingen joggning idag tack...

Men jag mår bättre än väntat i alla fall...

2009-08-29 @ 08:15:12
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Madde

Men (alla) skit i att svara på min kommentar då!!!

2009-08-30 @ 01:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0