Onödigt

Skit, skit ,skit

Jag har gjort en riktig tappe idag!

Jag har varit inne på sjukhuset och hälsat på lilla mor som faktiskt var riktigt pigg. Vi var ute en stund och satt i solen och gick sedan till kaffeterian och fika. Sedan åkte jag ut till far och kollade läget. Jesper ringde och talade om att jag kunde komma och hämta honom i Lindö, han kom då från sin lilla grabbsemester i Jönköping.

Backar ut från Lotstorpet och jag vet inte hur det gick till men hörde en kraftig smäll............backade in i en grindstolpe. Så j--la onödigt. Det här kommer inte bli billigt och jag blir så trött. Inte finns det någon att skylla på en mig själv heller.

Får nu sitta här med en dumstrut på huvudet och skämmas!

Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

aj aj aj... stackare!

2009-08-15 @ 18:52:48
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

Det kan hända den bästa! Hur har Jesper haft det? :)

2009-08-15 @ 18:55:49
URL: http://sallykalered.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Ah... vad fasen!!! Det är bra att du håller igång plåtslagarna i denna lågkonjunktur.

Men det är klart att det är jäkligt tråkigt, jag skulle bli rabiat på mig själv om det hände.

2009-08-15 @ 23:42:42
Postat av: Tessan

Fan vad onödigt!!!!

2009-08-16 @ 09:53:23
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

Hi hi vad bra då är vi 2 som lyckats denna månad så välkommen in i klubben ;)

2009-08-16 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0