Så var det dags!

JAHA, att fyra veckor kan gå så snabbt. I eftermiddag åker jag till Nyköping och troligen följer Jesper och Igge med och vi går och ut äter som avslutning på semestern.

Det känns faktiskt som om det är dags att börja jobba nu och låg vaken i natt och planerade. Kom på at jag ska hålla en föreläsning för läkare i hälsobefrämjande synsätt snart och att jag borde ha börjat jobba på den....men. Dessutom ska jag göra nya scheman för en grupp (tre grupper som ska bli två).

Imorgon tror jag att det blir spinning, har inte kolat schemat ännu men tror att det finns något pass som kan passa. Tisdag ska jag träffa instruktör på gymmet för att gå igenom min styrketräning, få hjälp med att ställa in maskinerna och att hon kollar hur jag tränar så att jag inte gör fel och skadar mig.

Ska försöka vara ledig fredag och då kan vi jogga torsdag eller fredag. Madde vill ju också jogga så det är väll bäst på fredag, för hon kommer sent på torsdag kväll.

Så kommer jag att väga mig på min "riktiga" våg imorgon och då får vi se om himmelen är blå eller grå.

Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0