Träningsvärk

Mitt nya styrkepass känns ordentligt i kroppen och jag tror att det beror mest på övningarna på bollen. Den ena övningen heter Stålmannen och där krävs en hel del balans. Den anra vet jag inte vad den heter men man har hälarna på bollen och ligger på rygg och lyfter rumpan. Riktigt jobbigt efter ett par stycken, se om Jesper kan ta en bild på mig när jag provar hemma för en del av er vet ju hur bra bilderna blir när jag tar dem själv. Någon som kan låna mig en spindelmannendräkt?

Är nu hemma i Östra Husby och har tre dagars helg. Tror att det eventuellt blir til att försöka bränna på kroppen lite imorgon. Eventuellt på bryggan i Kvarsebo där jag inte varit i år. Jag har inte heller badat i Bråviken ännu men vet inte om det är ett måste.

Ska börja planera för vår födelsedagslunch som vi har på söndag. Vi firar Jespers 18 årsdag fast han fyller inte förrän på onsdag nästa vecka. Måste väll städa av värsta dammhögarna också.

Räknar med att det blir jogging på eftermiddagen och mina joggingvänner Veronica och Sally har börjat prata om tre varv..... ............men jag har precis klarat två varv och det är ganska varmt. Nä för min del får nog det vänta till september.

Ha det bra i sommarnatten!
StålNilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo vi får väl se...

Kanske inte orkar ett ens i denna värme.

2009-08-06 @ 23:16:08
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0