Vad händer på min gård ikväll!

När jag kom hem från jobbet idag såg jag två av mina manliga grannar noggrant tork av de utemöbler som finns i en liten paveljong på innergården. När jag sedan kom efter att varit och tränat hade de startat en fest där ute. Nu sitter de där och skålar och skrålar, gamla människorna, på en torsdag. Vart är samhället på väg? Troligen har de glömt att skicka inbjudan till mig..........

Idag har jag fuskat och tog inte min promenad i morse, fy skäms. Cirkelträningen jag var på ikväll var på 45 minuter och eftersom jag tävlar mot Veronica och Sally på funbeat.se är det inte bra, där räknas varje minut. Jag ser hur de sakta kommer ifattt mig så nästa vecka kommer det att bli en rejäl träningsvecka, bara så ni vet.

Måndag är det dags för kroppsanalysen där jag får svart på vitt om hur det ser ut med fettmassan. muskler o.s.v. Spännande och jag får se om jag deppar ihop eller blir nöjd. Troligen kommer jag att förbanna mig själv för de träningspass jag inte tagit.



Jaha nu sjunger dom där ute!
Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0