Vill ha nya skor!!!!

Nu är det länge sedan jag köpte några skor, jag har faktiskt hållit mig i skinnit. De senaste jag köpte såg ut så här:



Dessa godingar köpte jag innan semestern i slutet av juni. Sedan dess har de varit med om mycket. De har varit i Estland och i Ryssland. Sedan var de med till Malmö och på utflykten till Höganäs. De bar mig först nedför bergen vid Nimis och sedan uppför. Jag har verkligen utnyttjat dom till fullo och idag ser de ut så här:



Skitiga och nötta. Jag borde vara värd ett par nya skor eller hur?

Så var det det där med klänningen som jag bad om råd till för några veckor sedan, om jag skulle ta en helsvart eller en rutig. De flesta röstade på en rutig men jag bestämde mig för att vänta med inköp till det att jag gjort kroppsanalysen den 24 augusti och se om jag verkligen var värd den.

Hur det nu gick till kan jag inte riktigt förklara men nu hänger den på en galge i här...........Men den är snygg, får se om jag ska unna mig något annat efter den 24, haha

Jaha ni vill se den:


Förövrigt har jag varit och tränat idag så jag är nöjd!
Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du var värd klänningen redan nu! =)

Själv har jag kört skiten ur mej på en hård spinningcykel-sadel idag och borde oxå snart vara värd lite nya kläder!

Köpte du ite den svart till mej??

2009-08-13 @ 21:03:20
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag var på spinning i Navestad. Hälsoteamet.

Jag vet inte om jag hiner få till det med jogging i helgen.

Vi måste verkligen handla imorgon, sen ska vi på födelsedagskalas efter lunch.



På söndag måste jag hinna städa innan me&i-partyt, men Lithea sover hos farmor i natt så jag funderade lite på att ta en joggingrunda nu ikväll eller imorgon bitti...

Tror det lutar åt morgonjoggning, tog en rejäl, ganska rask promenad på 80 min i förmiddags när Lithea var hos en kompis och lekte.



Det bästa vore väl om jag kunde hinna (läs orka) med joggning både nu ikväll och imorgon bitti.



Kram

2009-08-14 @ 18:11:57
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0