Vin och buffe

Kom nyss in efter att varit på ett av mina favokrogar i Nyköping. De serverade buffe som bestod av olika grönsallader, gravad lax, ugnsbakad lax, rostbiff. potatisssallad, pastasallad, m.m. och till efterätt marängswicsh mums, mums- Till det drack vi rödvin vilket kanske gör sitt på stavningen i detta inlägg.

Men va tusan man måte väll fira att mina barn nu är myndiga allihop. risken att de omyndigförklarar mig finns förståss men, men. bara jag för lite rödvin ibland så är det okey.

Idag var jag hemma och hjälpte Jesper vilket nog var tur..........Vet inte hur han har det med planering..ja,ja. Hanska ha grabbfest ikväll och sedan åka bort några dagar och festa, har han förberett något? NEJ, kläder som behöver tvättas, strykas o.s.v. Måtte han få en flickvän men en förmåga för logistik.

Förövrigt har det varit lugnt på träningsfronten, valde alkohol istället men tog ändå morgonpromenaden så jag är inte helt borta. Imorgon blir det Esey Line 45 minuter (styrke cirkelträning) och morgon promenad.

Här kommer en bild på Jesper



Lite söt är han väll?
(Lik mamma)

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

så söt så!

Hoppas han är rädd om sej bara!!

2009-08-12 @ 22:05:13
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Sally

Jadå, han är så söt så!

Men vi behöver nog inte oroa oss för Jönköping, det finns bara bilhandlare där! ;) Hälsa till honom, jag hann aldrig säga grattis idag! Puss och kram :)

2009-08-12 @ 22:40:02
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0