Julen är över

Tillbaka till vardagen några dagar. Innebär arbete och lyan i Nyköping. Tycker att det är skönt och tänker nu ta tag i min hälsa. Det innebär att äta sundare och att träna.

Varit på gymmet idag och kört styrka i 90 minuter. Beställt en tid till att få introduktion i det nya högtekno gymmet. Ätit sallad med grillad kyckling. Nja nu är jag på gång så passa er ni som är med mig på funbeat för nu kommer jag med stormsteg.

Vägen upp till Nyköping var okey med lite is



På julafton var Madde och jag ute och gick och jag var tvungen att kasta mig i snön men glömde göra änglar.



Sedan tänkte jag att det är nog bra för hyn om man trycker ner ansiktet i snön.....



Ännu har jag inte sett någon förbättring.

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nä men du är bara för söt älskade moster!

Jag kommer ifatt sen med början 4/1

Puss

2009-12-27 @ 22:04:54
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0