Sista flämtande dagarna på 2009

Nu finns inte mycket tid kvar av 2009. Tänkte idag på att om det är något jag tänkt göra före nyår så är det bråttom. Stressigt va?

Nä jag tänker på vad jag inte ska göra mera under 2009.

Till att börja med tänker jag inte raka benen, nä det skiter jag i. Men jag borde för när jag smörjer kroppen trasslar jag nästan in mig. Om jag inte rakar benen kan jag inte heller iträda baddräkt under det som är kvar av 2009. Inte heller kommer jag att ligga på någon solig badstrand och inte heller flyga. Då kommer jag inte heller använda mitt pass mera 2009.

Inte heller kommer jag att göra några stora inköp 2009 för det har konot sagt ifrån om, hm...

Vad tänker jag göra då?
Eftersom jag nu tränat på dagar i rad och känner att imorgon behöver kroppen vila och då passar det bra att gå ut och dricka vin med mina troga vindrickande nyköpingsvänninor, detta en sista gång för 2009.

Ja vin ja
Den här flaskan stod i min lya när jag kom ill Nyping i går som tack för lånet av lyan under julen från grannen.



Bra att ha!

Nilla


Kommentarer
Postat av: Veronica

Trevliga grannar! =)

Vad ska du hitta på 2010 då? Vad gör du o vart 25-27/3? ;)

2009-12-28 @ 20:58:18
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Vad nyfiken hon är. Räcker det inte med att vi sagt att hon inte behöver ta med sig sin cyckel.

Jag ska inte heller använda mitt pass mer under 2009. Borde oxå raka benen får snart ta till hårtorken efter duschen.

Vi är bra lika när det gäller en del saker.

2009-12-29 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0