2 kilo

God Morgon!
Vågen visade på 2 kilo plus i morse, det är ju rent ut sagt  faaan!

Men nu blir det hård körning ett tag. Åker ner till Malmö och lever hälsosamt liv så gott det går. Vore bra om jag hann med jogging men det ser ut som om det inte är någon som är intresserad av att följa med. Ju det skulle vara Sally i såfall. Vi får se.

Axel har legat och sparkat på mig i natt så någon ordentlig sömn har det inte blivit, kanske jag tar en liten napp innan jag åker. Axel somnade inte förrän halv elva var så trött att han knappt kunde stå upp men sa hela tiden: "inte sova". Men till slut kunde han inte stå mot. Sov till halv nio i morse och nu är det Nalle Puh som gäller.

Nu blir det ägg frukost och sedan packning inför Malmö trippen.
Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0